Vardag betyder trerätters

Första gången jag blev hembjuden till Nisse var en tisdag. Jag höll på att dö skämsdöden hela kvällen och i vanlig ordning kunde jag knappt äta en tugga för att jag är så generad över att umgås med en hane.
 
Idag är det onsdag och jag blev lovad mat när jag kom ner och hälsade på honom och som den Morberg wannabe han är vet man aldrig vad om händer när det bjuds på mat men när jag kom dit var det dukat för trerätters igen =)
 
 
Ser det ok ut? Ni skulle bara veta vad det verkligen är i den där formen längst ner till höger! Nån som törs sig på en gissning?
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej. Vad är det. Allt såg sjukt gott ut. :)

Svar: Det var gott! Jag ska sluta laga mat ^^
Gratängen är ett av hans egna små påhitt under bearbetning, fiskbullegratäng version 2, med räkor och hemgjort mos =))
Allicen

2014-02-02 @ 11:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0