Sånt som hjärtat känner

Under helgen som gått har jag varit på besök hos Lovart och hennes mamma. I lördags åt mamman och jag tacopaj följt av vin (alkoholfritt såklart), ost och kex.
 
 
Lovart satt med i soffan en stund och var bedårande från början till slut och på söndagen när jag kom dit var det stora soffbytardagen. Jag fick äran att kramas med Lovart när dom andra möblerade och bar, helt okej arbetsfördelning tycker jag!
 
Dock känns det så väldigt ensamt att komma hem sen... jag saknar verkligen att den där speciella personen i mitt liv som mest av allt bara vill vara med mig. Som drömmer tillsammans med mig och som alltid, alltid finns där för mig
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0