Härliga helg!

Den här helgen har varit så himla bra!
 
I fredags hade jag ett besök hos kuratorn, vi pratade om vänskap och att relationer alltid, alltid är tvåvägskommunikationer.
 
Därefter åt jag lunch med min före detta mentor "dietisten" och jag blir så galet glad över att han trots att hans liv är mer än överfyllt med sambo, husbygge, arbete och forskning kommer ihåg mig och hör av sig då och då för att höra hur jag har det och för att kunna hitta tillfällen att gå ut och käka tillsammans!
 
På kvällen träffade jag en hel drös med glada brudar fick  för första gången på länge tillfälle att avnjuta lite rödtjut =)
 
Formen på lördagen lämnade väl (på grund av ovan nämnda rödtjut) en hel del att önska, men jag var till Ludvika med goa Cissi och hennes underbara lilla Lovis. Därefter trodde jag att orken skulle ta slut men jag tog mig i kragen och åkte iväg på dans...
 
...där jag träffade både Egyptens nästa president och en stilig poliskonstapel, den sistnämnda bestämde jag mig för att ta med hem och utifrån det beslutet blev alla dagens planer lagda åt sidan till förmån för en mysdag med frukost i sängen, filmer och pizza till lunch!
 
Jag har väntat så länge på att kunna publicera det här fotot, ett foto som jag haft som lite av en målbild under det senaste halvåret men nu känner jag att det är dags....
 
Livet går vidare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt!!! Blir så glad att du roar dig och att den där Nissepolisen finns i ditt liv, för det är en snäll och rolig en!!! Kram

2014-01-27 @ 08:57:37
Postat av: cessa

Va glad jag blir. <3

2014-01-29 @ 08:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0