Skålar av virkade dukar

Häromdagen påbörjade jag ett nytt pysselprojekt som jag gått och längtat lite efter. Den här gången är det virkade dukar som skulle förvandlas till skålar eller lyktor.
 
Den första omgången blev kanske bra men jag gjorde den stora missen att inte sätta plastfolie runt formarna vilket gjorde det i stort sett omöjligt att få loss skapelserna så jag började helt enkelt om.
 
 
Den bruna blev en total besvikelse men annars känner jag mig nöjd sånär som på en hel rad nybörjarmissar. Dukarna har jag köpt för en femma styck på Stadens loppis så för den delen spelar det ingen roll men kanske kommer jag ändå att testa en tredje gång för att få det hela ännu bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0