Mini-pyssel

På re-design i Lindesberg hittade jag dessa kakformar för 1 krona styck och jag var så nöjd med mitt fynd när jag visade dem för Nisse. Jag tror dessutom att han nappade på min idé om vad jag skulle använda dem till för efter ett par dagar knackade det på dörren och han stod på trappen med en hel påse  till!
 
 
Ikväll har jag haft lite tråkigt och ett litet pyssel var precis vad jag behövde så jag bestämde mig för att göra ett första test med att smälta in ljus i formarna...
 
 
Jag började med fyra stycken och resultatet blev helt okej...
 
 
Men å andra sidan är kanske inte den enklare varianten så tokig heller?
 
 
 
eller vad tycker ni? Vilket är snyggast?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0