Jobbet

Idag kom min chef in på mitt rum och sa att han ville att jag skulle jobba kvar en period till. Han har ju flaggat lite för det och berättat för andra att "jag ska vara kvar" men detta var första gången som han sa nått till mig.
 
Jag har massor med farhågor och frågor varav den ena var tjänstegraden, men det verkar som att den kommer förbli oförändrad. Ett plus.
 
För övrigt har det här jobbet stundtals fått mig att må så fruktansvärt dåligt och det var en bidragande orsak (bland många) till min separation. Jag vill inte må så, men å andra sidan är den största skadan redan skedd så kanske är det bara att köra på utifrån att detta är en förutsättning och ingen omständighet?
 
Hur som helst har jag lite att grubbla på under helgen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0