Hallen

Jag har länge gått och tänkt att jag borde snygga upp lite i hallen. Byrån direkt där man kommer in har blivit en avdumpningsplats och  det har sett så tråkigt ut.
 
Nu är det istället en liten ljuslykta och en duk där så jag hoppas att jag kan hålla mig från att lägga ifrån mig en massa grejer där i fortsättningen, men är det nått jag lärt mig är det att man inte bara kan ta bort ett "brötställe" utan att man måste hitta en annan lösning på vart man ska lägga prylarna.
 
 
I det här fallet börjar jag ledsna på att inte ha någon hatthylla (jag skulle ju få hjälp att tillverka en utifrån min önskemål men av det har jag sett intet), så därför ligger ju vantar, mössor o halsdukar allt som oftast slängt på byrån. Det ska jag försöka lösa med en korg så länge men hur det går... det återstår att se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0