Ett av många fynd!

För en tid sedan gick jag en runda på stan i Lindesberg och i en av butikerna hittade jag denna dörrknack som jag genast föll för!
 
 
Dock blev jag lite snål när jag väl stod där och tog bara ett kort på den med tanken att jag skulle kunna använda det som inspiration för att göra något eget. Men så gick jag förbi butiken förra veckan och dom sålde ut allt i hela sortimentet för halva priset och plötsligt fick jag se en sådan här hänga alldeles ensam på en liten spik.
 
Så för 30kr köpte jag den och känner mig verkligen nöjd med mitt lilla fynd! För visst är det verkligen ett fynd när man köper något man ändå ville ha men till bara hälften av vad det har kostat?
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkligen. Den var jättefin!! :)

2014-02-02 @ 11:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0