Nedräkning ännu en gång...

Har ytterligare en gång påbörjat nedräkning inför att avsluta mitt vikariat. Förra gången räknade jag ända ner till 3 timmar kvar innan ledningen svängde helt om och bad mig att vara kvar ytterligar en tid. Jag tror att jag har tio arbetsdagar kvar nu och denna gång är det lite bättre förberett inför att jag slutar, med en nyanställd arbetsledare som kommer kunna ta över arbetsuppgifter som frigör tid för min chef.
 
Förra gången planerade jag inför min sorti genom att boka möten på alla enheter för att säga hej då till brudarna som jag jobbat med de senaste tre åren men denna gång lutar det mer åt att jag bara smyger mig bort... Då hade jag planerat det hela med genom att göra iordning varsin liten presentpåse med godis till tjejerna
 
 
Men dom överaskade mig tusen gånger om genom att ha samlat ihop till en helt fantastisk blomstergrupp.
 
 
Gissa om pressen varit hård för att få denna att stå sig lika vacker ända tills nu när jag ska sluta igen, haha!! Men det gick ju inte helt bra... under helgen som var köpte jag till en ny blomma och bytte ut ett par av dem som inte riktigt klarade livet i Borgen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0