World Championship 2014

Veckans happening i Staden är de pågående världsmästerskapen i Guldvaskning. Det har varit ett jefla gnäll på en del folk under alla dom fyra år som detta har planerats men jag ställer mig mer än gärna till skaran som tycker att det här är toppen!

Jag älskar när det händer positiva saker i min lilla Byhåla! och med anledning av detta ska tant till och med ge sig ut och mingla lite till helgen.
 

Dessa bilder är från ett av heaten i veteranklassen men annars har jag inte sett så mycket av tävlingarna... men jag ska nog kolla upp programmet lite mer, regerande värdsmästarinna kommer från orten och det skulle vara kul att se henne tävla och framförallt vinna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0