Förlustdiagram

Ikväll har jag börjat med veckans läxa från sorggruppen. Nu börjar vi jobba praktiskt och min första uppgift är att sammanställa ett förlustdiagram i kronoligisk ordning.
 

Det behövs inte mer än en snabb blick på detta för att det ska stå utom tvekan att det var en period för några år sedan då jag mådde allt annat än bra... Jag trodde dock att det skulle vara med känslosamt att göra den här uppgiften men jag har känt mig väldigt fokuserad på praktiska detaljer. Annat blir det nog nästa vecka när jag ska redovisa det här i gruppen, känner en klump i halsen bara av att försöka föreställa mig det!
 
Vissa ord och meningar är helt enkelt svårare att uttala än andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0