Tänk om jag ändrar mig, och sen ändrar mig igen...

Idag är sista träffen med sorg gruppen bokad och jag har varit nervös i nästan en vecka. Igår fick jag veta att det mest troligt skulle bli inställt och det kändes både drygt men också lite skönt.
 
Kuratorn ringde idag och frågade hur jag ville göra, jag fick möjligheten att komma dit själv och läsa mitt brev för bara henne men nu vet jag inte om jag fixar att ladda om igen... alternativet är en tid nästa vecka och det skulle nästan passa bättre både med logistik och med efterföljande aktiviteter. Åh, alla dessa beslut!
 
 
 
Efter förra mötet orkade jag inte åka hem så istället tog jag omvägen till kyrkogården och Lovely Sis, väl där blev jag kvar i bilen med min bok och började på underlaget till brevet som jag ska/skulle läsa idag. Därefter fick jag verkligen smala kraft i några dagar för att orka sätta mig hemma och skriva ihop det slutgiltiga brevet men även om det var väldigt jobbigt så var det också intressant att uppleva sina egna känslor i takt med att jag jobbade mig igenom alla händelser och nedslag i vår relation som jag valt att göra. Det var flera gånger som jag inte alls reagerade över saker som jag trodde var bland det jobbigaste men också tvärt emot, att saker som jag trott var bagateller rev upp mycket djupare känslor än jag kunnat föreställa mig...
 
 
Det finns ett talesätt som lyder "Den som älskar dig mycket kommer få dig att gråta" Oh mi, oh my vad han måste älska mig...
 
 

Kommentarer
Postat av: cessa

<3

2013-10-19 @ 08:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0