Shandy, Shower och sömn

Har varit iväg och buggat igen, min kavaljer var supergullig och åkte med mig tidigare för att möta upp en bekant som jag övertygat om att börja dansa!
 
Det var lite för få killar på nybörjarkursen så jag valde att bara sitta och titta men under tiden blev jag alldeles varm i hjärtat när jag tänkte på hur fint dom ställde upp för mig! Hon som nappade på mitt tjat och han som gav flera timmar av sin tid bara för att min vän skulle komma iväg!
 
Efterår stannade vi kvar i stan och delade på en pizza, nu är jag nyduschad och har så smått återfått vätskebalansen så inom kort blir det sängen för min del... En jättetrevlig dag och bäst av allt är vetskapen om att jag får sovmorgon imrogon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0