Nattsudd

Var hemma från jobbet idag och försökte trassla ut lite tankar, sprang en vända på eftermiddagen och även om det inte gick så bra så har jag varit duktig flicka och gjort som både kotknäckaren och kuratorn sagt.

Kom nyss hem från ett litet kvällsäventyr och måste försöka tagga ner lite så jag hinner med några timmars sömn innan jag ska ta tåget till ett möte imorgon...

Börjar även fundera på om det är dags att ägna mer tid åt sånt som gör mig glad, även om det inte nödvändigtvis är lycka i dess renaste form...?

Kommentarer
Postat av: Linnis

Låter misstänkt likt någon form av drog. Börja inte med det ;)

Svar:
Allicen

2013-10-11 @ 08:56:50
URL: http://Linnislicious.wordpress.com
Postat av: allicen

Du har nog rätt... men å andra sidan en liten revolt eller någon form av tidig kris kanske inte är fel det heller?!

2013-10-11 @ 20:54:50
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0