Den nakna sanningen

Det här inlägget skriver jag enbart för att jag i dagsläget har kommit ett steg förbi detta, jag erkänner att jag inte hade modet innan! Om du läser det med skadeglädjen bubblandes inom dig så bjuder jag på det, men ber dig att fundera över vad i ditt liv som är orsaken. Ofärdiga känslor månne...
 
Hur som helst, det finns människor (Nea känn dig inte utpekad) som ibland blivit lite trött på mitt överdrivna städande som uppstår när jag ska få besök och som känt en liten lättnad i att skåda lite stök och lort här och där.
 
Det här är de senaste månadernas sanning... Håll till godo ;)
 
 
Det är lååångt ifrån ordning här hemma men dom värsta anhopningarna är faktiskt borta och det känns skönt, för min del är det verkligen sant att omgivningen påverkar mig och den här nedåtgående spiralen fick pågå alldeles för länge... Det är dags att ägna mer tid hemma istället för att fly iväg till andra så fort tillfälle ges, kanske kan jag få lite besök någon gång istället?!
 
Lägg förresten märke till bilden längst ner i höger hörn, "hur man undviker att tvätta" ^^
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kanske bjuds på fika någon dag

Svar: Hörru mamma, du tackar ju nej varenda gång jag bjuder hit dig!
Allicen

2013-10-21 @ 07:36:03
Postat av: Hanna

Ha ha ha, den tvätthögen ggr 3 har jag nu. :) Utan tvättmaskin i en månad. :)PS: resten ser ut som hemma hos mig. :)Men jag kallar det ett välordnat kaos. Jag har en skylt i köket som lyder "My house was clean last week-sorry you missed it." Men du har rätt, visst mår man bättre när det är ordning, därför kommer jag idag att samla ihop klädhögarna i vardagsrummet och ta en tur till tippen. :)

Svar: Men guuud Hanna, man får inte slänga kläder! Jag såg nån skylt där det stod typ "mitt hus var städat, men sen blev jag tvungen att bestämma vad jag skulle ha på mig" det passar in på mig :)
Allicen

2013-10-21 @ 09:40:07
Postat av: Hanna

Trasiga gamla kläder som Kate inte kan ha och jag inte ids skänka till någon åker på tippen. :) annars kan jag nog spara, har säkert 15 par jeans som krympt av fukten i garderoben. ;)

Svar: Haha, ja... trasigt får man slänga :)
Allicen

2013-10-22 @ 09:59:23
Postat av: Linnis

Fantastiskt ^^

Svar: Skadeglädjen är den enda sanna glädjen... ;)
Allicen

2013-10-24 @ 22:39:28
URL: http://Linnislicious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0