Uppgradering eller bara bekymmer

I fredags tröttnade min mobil på mig (vem kan klandra..). Den startar men informerar om att det saknas SIM-kort trots att det finns ett prima bra kort i den.
 
Har varit och kollat lite på nya men kan inte bestämma mig... En Iphone - för att det finns gott om tillbehör till den, men tyvärr inte lever upp till min önskemål med layout. En Samsung för att den är lite mindre, men tyvärr är jag osäker då jag vet många som haft problem med dem eller helt enkelt en ny HTC trots att den är för stor.
 
Vad har ni för telefoner och varför?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Samsung S3 Mini, något större skärm än Ajfååån. Har aldrig haft problem med Samsung, däremot hört folk som har problem med Ajfååån. Dessutom går de sönder, glaset fram och bak går sönder lätt, det går inte att byta batteri i telefonen själv men ändå rekommenderar Apple att man bör göra det, folk som inte gjort det hr haft telefoner som svällt i batteriet. Samsung är enkel, lätt att ta hem appar från Google Play, mn kan ställa in om man ska slå in kod alltid eller bara om det kostar ngt, jag kan se all appar i datorn då jag surfar i Chrome. smidig och simpel.

Kan tillägga att jag aldrig skulle betala för en IPhone, gillar inte principen med deras sätt.

Svar: TACK Hanna! är jätteglad för all input, känns som en djungel :S
Allicen

2013-11-25 @ 08:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0