HTC igen

Igår surfade jag runt och tittade på mobiltelefoner igen och till slut kunde jag inte hålla mig så jag gjorde slag i saken och beställde en ny HTC. Jag är säker på att jag kommer tycka om innehållet och kanske kan jag vänja mig vid dess storhet.
 
Bror peppade mig över fejjan men hejjarop som bara han kan frambringa... "det var onekligen stor minne i den där" bör närmast tolkas som illa dold avundsjuka och "ta nu och beställ den där" är ungefär detsamma som att jag hittat en asbra telefon och om inte jag köper den gör han det.
 
 
Avslutningsvis medgav han att han var helt införstådd i att han kommer få stå till svars för allt eventuellt missnöje som kan tänkas uppstå från min sida, men jag tror att han var rätt lugn över det också... han befinner sig ju trts allt på betryggande avstånd från mina raseriutbrott :)
 
Imorgon kommer förhoppningsvis både telefonen och det nya simkortet, jag ordnar och grejjar så dant =))
 

Kommentarer
Postat av: cessa

:)

2013-11-29 @ 08:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0