Allhelgona/Halloween

Vid det här laget vet ni... jag gillar Halloween, på rätt dag. För jag gillar även Allhelgona och jag tycker inte att det passar ihop... Det pågår diskussioner om när barnen kan gå runt och fråga om bus eller godis. En person skrev på ett forum att "man brukar ju gå till dem som tänt en pumpa på trappen", det tyckte jag om! Alla firar inte Halloween och om jag väljer att inte göra det så måste ju även det respekteras! I år orkade jag ingenting men fortsättningsvis ska jag nog tända en pumpa på rätt dag och sen byter jag mot min vanliga lykta under helgen...
 
 
Jag fick fikabesök på fredagen och blev bjuden på en sockerbomb utan like :)
 
 
På lördagen begav jag mig till Flen för att höra dessa tjusiga herrar spela, bra framträdande, dåligt ljud men framförallt underhållning de luxe när jag på nära håll fick se en redig raggardusch precis vid bordet där jag satt ^^
 
 
På natten blev det en tur till kyrkogården innan hemgång och det var sååå fint! I år fick Lovely Sis ett blått ljus eftersom det var hennes favoritfärg. Hon var för övrigt den enda som hade det (vad jag kunde se) och det är ju helt enkelt bara för att hon är så speciell..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0