Mr. Turist

Den här veckan var det min tur att ta ett kort från vårat spel "52 weeks of romance" och denna gången stod det att min partner skulle få en egen kväll där han bestämmer vad vi ska göra. En av saken som han ville var att titta igenom bilderna från Istanbul och jag blev då påmind om ett par foton som jag gärna vill visa upp här, men först ut blir denna lite roliga bild ifrån "Blå Mosken"
 
 
Som besökare fick man inte ha skor på sig och vi kvinnor uppmanades att täcka håret av respekt för deras tro, men trots den häpnadsväckande arkitekturen var denna syn ändå kanske den mest underhållande :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cessa

Gilla

2013-05-24 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0