Dagens idrottsinsats

Efter jobbet idag gav mig av till elljusspåret för att vara funktionär på det lilla terrängloppet som arrangeras för ortens barn och ungdomar.
 
Jag brukar vara med och dela ut korv eller medaljer och det brukar vara ett riktigt trevligt arrangemang. Denna gång var det, om jag fattade rätt, över 90 deltagande barn och klubben som arrangerar var mer än nöjda!
Hoppas verkligen att detta kan leda till att fler väljer att gå med i idrottsöreningen och att dom får lite nya löpare och även skidåkare på vintern!
 
Eftersom ingen hade med någon kamera fick jag uppdraget att försöka ta några bilder till klubben med min mobil och här står några av de yngsta tjejerna uppradade i väntan på startsignalen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0