Björkmans mästerkock

Kärlekens arbetskamrater häpnar över innehållet i matlådorna som Mr T har med sig till jobbet. Dom käkar Billys panpizza och frysta färdiglådor så konkurrensen är ju egentligen inte speciellt hård men det gör det inte mindre roligt. Dom tror att det är jag som lagar all mat åt honom (so let them!) och när dom fick se att vi gjort Enchiladas önskade dom att jag skulle laga mat åt dem allihop. Haha, stackars satar som lever i villfarelsen att det skulle vara något extraordinärt!
 
 
Till saken hör ju även att dessa fuskades fram med en liten kryddmix vilken inte heller föll mig helt i smaken så nu undrar jag; brukar ni göra enchiladas? och är det i så fall någon av er som har ett bra recept utan allt för stark tomatsmak att dela med sig av?

Kommentarer
Postat av: Linnis

Jag ägnar mig aldrig åt töckedär avancert matlagning ^^

Svar: Det är ju där kryddmixen kommer in i bilden ;)
Allicen

2013-03-07 @ 20:40:36
URL: http://Linnislicious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0