Äventyr after work

Flexade ut lite tidigare idag för att ta tåget till Ludvika och möta upp Mr. T när han slutade. Vi fortsatte färden till Borlänge för att göra ett kort besök hos farbror polisen och därefter inmundigade vi en stillsam middag på kupolen.
 
Jag passade även på att köpa en ny sport-top, vilket var ett löfte till mig själv att få när jag nått mitt första delmål för viktnedgången. Så fick jag det sagt också ;)
 
Nu är vi nyss hemkomna och är tröttare än tröttast! Jag kämpade mitt hårdaste för att hålla mig vaken i bilen och försökte så gott jag kunde underhålla kärleken, som även han hade svårt att hålla ögonen öppna, och med anleding av blist på energi blir det tack och good nights för oss redan nu.
 
Hoppas ni har en mer innehållsrik kväll än vi ;)

Kommentarer
Postat av: Linnis

Det är alltså bra bantning att äta matsmältning?

Svar: Empiriskt sett är det icke att rekomendera, men för den som inte lägger så stor vikt vid sånt kan man helt utan grund konstatera att så måste vara fallet!
Allicen

2013-03-11 @ 21:56:25
URL: http://Linnislicious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0