The wedding no no!

Självfallet har vi tittat på dagens vigsel och detta kombinderade vi med gófika ute vid sommarstugan
 
 
 Jag hade ju hoppats på att det som förundrade mest skulle vara den vackra bruden, men icke då! Istället har mina ögon skådat två av gästerna som lämnat minnen jag helst varit utan.
 
 
Aldrig någonsin mer kommer en kvinna i detta land behöva ställa sig frågan "är detta opassande?" för om klänningarna ovan lämpar sig för en prinsessas vigsel, då vette sjutton om man inte kommer undan med vadsomhelst, vartsomhelst!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag instämmer, det är INTE passande på en kunglig vigsel, det är inte passande på någon vigsel överhuvudtaget. Såg förjävligt ut.

2013-06-08 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0