Förvaring - örhängen

För en tid sedan skrev jag om förvaring av strumpbyxor och denna gång har turen kommit till örhängen, eller rättare sagt krinmskrams, för äktheten i detta blingbling får man leta länge efter. Tidigare har jag haft en liten hållare som egentligen är till för nycklar och till en början fungerade det bra, men nu räcker den helt enkelt inte till för allt skrot och jag har haft noll koll på vad som fanns hängande där.
 
 
Istället har jag letat efter någon typ av hållare som skulle kunna göra det hela överskådligt, men i brist på fynd inom smyckeskategorin har jag fått vidga mitt sökande och hittade till slut; ett kakfat! Kanske är det inte den ultimata lösningen, men med hålmönstret längs kanterna är det gott nog!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var ju supersmart ju!! Jättefint blir det, med massa smycken på det. :)

2013-06-09 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0