Plantmarknad och självinsikt

Ännu en dag i semesterns tecken och i vanlig ordning på grund av att jag hade ett uppdrag. Denna gång i form av ett besök hos kuratorn men idag behövde jag inte köra själv, utan fick åka med mamma och pappa som skulle in till plantmarknaden.
 
Innan besöket på lasarettet fikade på plantmarknaden och jag hoppas att jag får tillfälle att åka dit igen när jag inte har en tid att passa för idag kände jag mig lite stressad.
 
 
Jag hade med boken till kuratorn eftersom vi skulle prata lite om den, men jag var inte beredd på att hon skulle ta tillbaka den och det kändes lite jobbigt att lämna den ifrån mig! Hon ställde dock frågan om jag trodde att jag skulle våga genomföra handligsprogrammet och om jag bestämmer mig för att orka så får jag tillbaka den snart. Om jag inte hinner köpa en egen först vill säga... hon gav mig adressen till en sida som säljer den och känner jag mig själv rätt är det nästa websida jag loggar in på ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0