Handyman sökes!

För en tid sedan fick jag en idé om att jag ville ha gardiner ute på balkongen, det sägs ju att det ska göra mycket för helhetsintrycket om man får upp lite textil... Så efter att ha letat på olika ställen blev det till sist på Rusta som jag hittade något som passade både ändamålet och min budget.
 
Dessa gardiner finns i lite olika färger men jag bestämde mig att ta rosa som jag tycler är fint ihop med den gröna färgen som husets träpartier är målad i. Dom rosa var det dessutom nedsatta i pris så dom var billigare än alla andra färger :)
 
 
Tanken var att jag skulle köpa en sådan där vajjer att hänga upp dom på, vilket jag dessvärre inte hittade men eftersom jag blev ivirig att se hur det skulle bli har jag nu spikat upp ett vanligt snöre där jag hängt upp en första längd på.
 
Nu behöver jag dock hjälp för att få till det hela känner jag eftersom jag nämligen har ändrat mig angående placeringen på den här gardinen och när den väl sätts upp permanent behövs nog en lite mer hållbar och flexibel lösning...
 
Jag tror att det blir bra, vad tror du?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0