Grillkväll

Ikväll blev jag bjuden på grillkväll hos en av Neas kompisar. Vi satt ute och och det var riktigt trevligt. Förutom att äta rockade vi loss med rockring och jag vågade mig upp på en studsmatta för första gången någonsin ^^
 

Nu är jag dock hemma, har druckit en kopp te för att värma upp mig lite eftersom det blev kyligt på slutet och jag håller på att förbereda mig inför morgondagen då jag ska göra ytterligare en premiär, men då i form av att vara barnvakt. Jag är rädd att lilla bebisen kommer börja gråta efter typ två minuter men jag ska i alla fall göra ett försök.. med lite tur kan jag gå en sväng med vagnen om hon känner för att sova!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bebismyyys. Gött. Ha en skön dag. Bra att du är med och gör saker. Tror jag är nyttigt istf att bara sitta hemma i Borgen och glo. Kom och fika någon dag vettja!!!

Svar: Fika tackar jag aldrig nej till ;)
Allicen

2013-07-21 @ 10:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0