När orden inte räcker till...

Jag är väldigt dålig på att utrycka känslor och beröm i ord. Jag får helt enkelt inte till det! Däremot har jag en arbetskamrat som verkligen är begåvad med förmågan att lyfta andra och ibland kan hon ringa upp mig när hon är på väg hem från jobbet bara för att peppa mig.
 
Jag vill ändå att hon ska veta att hon är en fantastisk kollega och kompis så igår smög jag inte en liten chokladkaka på hennes rum när hon var på möte.
 
 
Vi hann inte pratas vid något under gårdagen, men idag har jag fått veta att det verkligen var en dag då hon behövde lite kärlek. Ibland blir det rätt, även om det beror på att det annars blir lite fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0