Blocketfynd!

Vi har letat efter ett vitrinskåp precis hur länge som helst och för några veckor sedan hittade jag ett på blocket. Ägaren skrev att en dam hade tingat skåpet och skulle hämta det den 18e men om det inte blev så skulle dom höra av sig. När mailet kom i fredags var det bara att agera så på lördagen drog vi iväg och hämtade det =)
 
 
När jag letade hade jag tänkt att vi eventuellt skulle kunna betsa skåpet för att få det i samma färg som dom andra möblerna och därför ville jag inte lägga allt för mycket pengar på det. Det här skåpet kostade 900kr men nu när vi fått det på plats känns det inte alls lika säkert att det böver någon annan färg...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0