Bilbyte på gång

Sambon planerar att byta bil (igen!) och därför hade han inte sin egen bil hem från jobbet idag. Under kvällen har vi varit ute och provkört lite och till skillnad från den nuvarande så föll denna mig i smaken.
 
Dock inte lika väl som lånebilen han hade igår för att den som ska ta över hans nuvarande bil skulle kunna ta hem och prova den (fråga inte varför dom inte kunde göra bytet samma dag och provköra varnadras, för den förklaringen var mer än vad jag förstod)
 
När man börjar snacka back-kamera börjar tom jag suckta efter bilköp
 

Lägg gärna märke till den exemplaskt skottade uppfarten!
 
Kan man därefter lägga till en belysta mugghållare... ja då kan jag tom tänka mig att bortse från att bilen faktiskt var 7-sitsig och giganstiskt stor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0