Tant Elis går utanför dörren

Igår fick jag slut på ursäkter igen och hamnade på baluns. Vad som var roligast under kvällen är svårt att avgöra men något som ligger högt på listan är tillfället då en av ynglingarna på förfesten såg helt chockad ut då jag sa att jag var 31 år. Han trodde inte att jag var "en dag över 25". Kan hända att det ligger någon slags åldersnojja inom mig och pyr ändå...
 
 
Idag känns det dock rätt värdelöst eftersom jag var på tok för trött för att kliva upp när mamma skrev att dom skulle till Borlänge med Bror och trots min återhållsamhet i dryckesväg törs jag inte ge mig ut med bilen än på länge så nu vet jag inte vad jag ska göra innanför Borgens fyra väggar idag. Städa antagligen... eller sova!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du behövde verkligen ut på baluns!!! Hoppas du hade roligt!

2013-12-29 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0