Long time no see

Har varit dålig på att skriva här och det beror mest på att tiden bara springer ifrån mig. Inte för att jag har så överdrivet mycket att göra men för att jag inte orkar ta kontroll över min tillvaro, utan glider mest bara med...
 
Idag är jag dock hemma istället för att vara på möte med efterföljande julbord i Örebro och andledningen är en gigantisk halsmandel. Har knappt kunnat sova i nättras och var upp säker 4-5 gånger med myror i kroppen.
 
Nu har det börjar ge sig lite och jag kan svälja med bara en liten grimas. Att äta är dock värre... har provat med risgrynsgröt som bara fastnade i svalget och nyponsoppa som är för slemmigt för att jag "orka" svälja det. Bäst har det varit med glass men jag hade önskat lite lindring i halsen, istället blir jag bara bara kallt i munnen!
 
 
Ser ni påssjukan till höger om dubbelhakan i bild? Jag vill inte påstå att jag har några mejslade käklinjer i vanliga fall, men på vänster sida ser man ju i alla fall vart halsen tar slut och träskallen vid =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0