Den lilla svarta - Eller att ge är att få, del 2

Ibland när jag köper presenter till min syster blir jag så fruktansvärt avundsjuk att jag helt enkelt måst köpa en likadan grej till mig själv.
 
Denna lilla "klänning" som hon fick i julklapp är ett sådant exempel!
 
 
På ena sidan finns små plastfack för ringar, örhängen, hårspännen, nagellack eller vad man kan tänkas ha för småprylar och accessoarer och på andra sidan, hällor med kardborre för halsband, armband eller liknande. Upptill finns plats för en galge så den kan lätt hängas in i garderoben eller på en krok på väggen om man känner för det.
 
Tycker att den verkar jättebra och jag hoppas att jag kan få plats för en del krimskrams i den här och att det kan underlätta liiite när jag ska snoffsa till mig med blingbling nästa gång!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh, var kan man köpa en sådan?? JAg har en förmåga att bara hitta ett örhänge av två för att jag har tre olika ställen för allt. :/

Svar: Jag köpte mina på "hon & han" i Lindesberg men när syrran fick sin sa hon att hon hade sett dem på nån sida på nätet. Jag provade att googla "jewelry dress" och fick några träffar på just denna =))
Allicen

2013-12-26 @ 14:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0