Den här dagen började ju bra...

Minusgrader i morse. Motorvärmaren hade inte gått ingång och pansarisen var ett faktum. Fick en rejäl genomkörare av biceps och triceps innan den var borta (och då menar jag även på insidan av bilrutorna) bara för att upptäcka ett litet pipande ljud, en lampa man aldrig vill se lysa och en skenande temperaturmätare.
 
 
Ringde pappa och vi fattade beslutet att jag inte borde köra och eftersom jag blev försenad skulle han skjutsa mig. Efter en stund ringde han tillbaka och sa att jag lika gärna kunde gå eftersom även hans bil var alldeles igenisad. Gick tillbaka in och ringde till det enda köket jag kan telefonnumret till för att få nummer till stället dit jag skulle så jag kunde meddela att jag skulle bli sen... Där va dom en person kort och när jag väl promenerat till mötet möttes jag av en kokerska som nickade mot maskinparken och sa "kolla där"
 
Två trasiga frysar!!! tror ni att servicefirman åkte ut enligt överenskommelsen i avtalet?
 
NÄE! varför skulle dom en dag som denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0