Att ge är att få

Det är roligt att ge bort saker som man gjort själv, även om det är oklart huruvida det är lika roligt att ta emot.
I år blev det inte så mycket pyssel men jag har lagt mer hela min själ i att göra en liten prydnad till mamma och pappa. Stenen kommer utifrån sommarsugan och jag har målat den och klätt in med decoupage.

 
Har fått hjälp av Nisse att såga till botten lite eftersom det var en lite råare kant från början som gjorde den lite vinglig. Han har även hjälp mig att skriva ut motiven eftersom det inte gick att få liv i min skrivare, så nu tänker jag mig att jag måste investera i en ny (skrivare, inte Nisse) för detta var helt sjuk kul att pyssla med =)
 
Prova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0