Ytligheter

Förra torsdagen lackade jag mina naglar med ett, för sommaren, nytt lack som jag köpt på Stadens lågprisaffär. Jag tänkte att det kanske skulle hålla en dag eller kanske två, men nu har det gått över en vecka och det ser fortfarande ut såhär
 
 
 Överaskade bra hållbarhet för en flaska som bara kostade 10 kr! =) och för att fortsätta med ytligheterna så kommer en bild på förrgårdagens outfit då jag kände mig lite wild and crazy och bytte ut det från början utvalda blåa linnet mot ett limegrönt till min sommarkjol när jag skulle till jobbet
 
Gjorde jag bort mig?
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Näää, fasen heller, hur fin som helst. :)

Svar: Tack! men nu är jag rädd att det kan vara slut på tillfällen att använda sommarkläderna :/
Allicen

2013-08-11 @ 11:22:28
Postat av: Cessa

Riktigt sommar fräscht. :)

2013-08-11 @ 17:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0