Vinbärsgelé och briemuffins

När jag rensade kylen hittade jag en burk rödvinbärsgelé och att få användning för den blev något av en utmaning men efter lite googlande hittade jag ett recept på muffins med just vinbärsgelé ihop med brieost.
 
Ikväll har jag bakat ihop dem och blev väl inte helt överförtjust... jag skulle nog ha kryddat lite mer (salt och svartpeppar) och så fastnad dom väldigt i formarna men det kaske å andra sidan bara var för att dom va varma.
 
 
Möjligen en kul grej men nog är det allt lite slöseri med brieost ;)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Brieosten ska ätas rumstempererad på ett salt kex med nått sött till och sköljas ner med viiiiiiiin. ;)

Svar: viiin är nog just vad man ska skölja ner dom här med! Får kanske ta och prova med det ikväll :)
Allicen

2013-08-16 @ 10:48:22
Postat av: Hanna

Det gör du helt rätt i!!! :)

2013-08-17 @ 09:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0