Mardrömmar och övervakning

Har sovit oroligt inatt, vaknade flera gånger av konstiga drömmar och blev lite bekymrad över hur mycket av det som hände i drömmen som kan finnas med mig i det medvetna. Kanske är det kroppen som håller på att förbereda sig på mötet som börja närma sig, men jag hoppas innerligt att mina tankar och känslor också hinner göra det för just nu är allt bara kaos inom mig.
 
Tack och lov har jag en tid bokad hos min kurator under nästa vecka och får då en chans att ta mig igenom alla funderingarna på ett mer konstruktivt sätt än när jag sitter själv och grubblar.
 
MEN! även om natten var jobbig fick jag ändå en anledning att le innan jag gick upp, jag låg nämligen och surfade på mobilen inkurad under täcket och plötsligt kände jag hur lilla Tea kom spatserande över mina ben och upp över magen för att sen kika på mig över kanten på täcket innan hon vände och gick tillbaka till sin plats i fotänden. Det är fint att veta att hon håller koll på mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0