Hej då- presenter

Idag slutade min mesta kollega och vi tackade av henne med presenter som vi samlat ihop pengar till, men jag hade även med mig en egen liten presentförpackning med ljus till henne eftersom hon pratat i över ett år om att hon ville komma hit och köpa lite av mig.
 
 
Hon är nog den mest generösa människa jag mött och ger alltid mer än hon får. Det gäller uppebarligen även materiella ting för när jag sedan kom in till henne på eftermiddagen så tog hon fram en jättefin present som hon köpt till mig!
Det är inte utan att det föll en och anna tår under dagen och inte minst när det var dags att gå hem. Det känns som att alla fina människor försvinner ut ur mitt liv och jag orkar snart inte känna fler förluster...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0