Håller mig flytande

Att säga att jag trivs med tillvaron är att ljuga, men så som alltid rullar ju livet på trots hjärtesmärta och brist på framtidstro.
 
Jag kör min tredje "tvåa" idag och har inte ätit något på hela dagen. Två koppar te och en vatten på jobbet så nu sitter jag och försöker känna efter vad jag verkligen vill invenstera mina 500kcal för dagen i.
 
Har även tagit mig i kragen och ringt till telia för att ändra mitt mobilabonemang till ett som bara kostar hälften av det jag haft hittills. Har man inget liv, ingen som ringer/smsar eller vill att jag ska göra det, så behöver man ju knappast maxa utrymmet för teletrafiken.
 
Så det flyter väl på... ungefär så här
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej!! Jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg om "52 weeks of romance", alltså berätta lite om vad man ska göra osv.. Vad det kan stå på korten. Har nämligen tänkt att beställa till min pojkvän i födelsedagspresent och vill inte att det ska vara några pinsamma jobbiga saker m.m.

Skulle vara super duper snällt, kram!

Svar: Absolut! jag tror att jag kan skriva ihop något under kvällen. Håll utkik =)
Kram!
Allicen

2013-08-27 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0