Första 2an

Idag kör jag min första dag med 5:2 metoden och det har gått förvånansvärt bra hittills, hade med mig 240g tomat, 125g gurka och två ägg till jobbet varav jag fortfarande har ett ägg kvar. När jag ätit det kommer jag upp i 218kcal och kan då alltså ta något mer senare ikväll.
 
Har dock känt mig lite nedstämd under eftermiddagen... jag ska nämligen på ett möte om en liten stund och det slog mig hårt att jag inte kommer få sällskap dit, bli hämtad eller ha någon som väntar på mig när jag kommer tillbaka som annars har varit så starkt förknippat med dom här aktiviteterna.
 
Ingen att att prata av mig med efteråt.
 
Kan det vara så att hjärnan lider brist på smärtlindringen som den annars får genom mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0