Utsikten och uppsikten

Minns ni mitt velande om trappen? Att köpa dom färdiga trappstegen tyckte jag blev för dyrt så vi gjorde ett försök att måla trädetaljerna och låta plastmattan ligga kvar på stegen. Det känns helt ok och vi hoppas att det håller ett tag... Jag är i alla fall skitnöjd med hur det ser ut när man står på bottenvåningen och tittar uppåt!
 
 
Därtill har vi även fått en helt ny utsikt på baksidan av Borgen, det efter att lördagen ägnades åt avverkning där hela familjen ställde upp och vi jobbade med att ta ner träd. Det som stod längst till höger, en rönn, hade delat sig i tre så trots att det bara var två träd kändes det som fyra...
 
 
Man ser lite dåligt på bilden, men vi hoppas, hoppas runt i ring att vi ska få någon extra timmes kvällsol tack vare detta, men också att det blir lite mindre gynnsam miljö för jättesniglarna! Oklart vad jag skulle uppskatta mest faktikst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0