Minisemester - Istanbul

Med anledning av min mammas födelsedag åkte hela familjen till Istanbul på en liten minisemester. Vi landande någongång rund fyra-fem på lördag morgon och trots ett fantastikt bemötande på hotellet (som bjöd på frukost och fixade incheck flera timmar tidigare än normalt) kändes det i hela kroppen att jag var ur balans.
 
Jag är inte den äventyrliga typen och närmar mig gärna nya platser lite försiktigt, så att möta Istanbul var lite av en chock. Det är en enorm stad och ganska svårt att göra sig förstådd, men jag är ändå väldigt nöjd med våra utflykter och känner att jag fick se allt det som jag planerade innan vi åkte. Tänkte att jag skulle visa lite bilder från mina favoriter vid senare tillfällen, men här kommer ett collage av bilder som jag plockat ihop från hela vistelsen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0