Karma is a bitch?

Sent i nättras, eller kanske tidigt i morse kom vi hem efter några dagar i Istanbul. I vanlig ordning är det bevämligheterna inom området WC/dusch som jag saknar och gnäller över mest när jag är på resande fot så dagens dusch hemma i det egna duschrummet var mer än efterlängtad.
 
Dessvärre var jag inte den ende som längtat efter en tvagning, så jag och Mr. T klev in i varsin dusch varpå det inte tog lång stund innan vi båda blev utan varmvatten!!!
 
Det har aldrig hänt förut (I alla fall inte för mig som duschar på övervåningen, annat är det för honom i källaren) så jag gissar att andemeningen med detta måste vara antingen "den som gapar efter mycket, mister ofta hela stycket", eller om man ska tänka positivt, att det helt enkelt är bättre att vi duschar tillsammans, för då tycks varmvattnet räcka hur länge som helst...
 
Så var det ju resan också... den berättar jag mer om sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0