Pest-o pina

Syrran har berättat om en ostbutik som hon och hennes hane brukar besöka varje gång dom hälsar på hans syster. Dom flesta ostar låter mest som jadda jadda för mig men en sorts ost som jag hört en massa positiva saker om har jag lyckats hålla koll på, en pesto-ost. Därför reagerade jag direkt när jag såg just en sådan i ostvagnen på markén och skyndade mig att kolla upp om det va samma sort som "deras" ost.
 
När jag väl fått det klart för mig köpte jag en bit och för en tid sedan var det dags för det stora testet!
 
 
Resultatet blev fyllda kycklingfiléer vilket jag tyckte blev "sådär" men jag ska nog ändå ge det en chans till och se om det kanske var min handpåläggning som felade.
 
Något som jag däremot inte kommer ge en andra chans är delicatobollar med turkisk peppar! Har ni smakat på dem?
 
 
Det låter ju bara för bra, en god sak ihop med annan men för mig kändes detta tyvärr lite som en flopp. Det är kanske inte så mycket lakritssmaken i sig som jag inte gillar utan mer känslan av att den dåliga kominationen innebär en totalt bortslösad chokladboll. Och DET är skandal om man frågar mig!

Kommentarer
Postat av: tina

Jag brukar bre på lite vanlig pesto på varma mackor,
de måste ju va nå liknande.

Svar: Det va ingen dum idé! Det ska jag nog testa :)
Allicen

2012-11-22 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0