med och utan

Ibland funderar jag på om jag skulle manifestera "vit jul" eftersom det ändå skulle innebära noll och ingen uppoffring för mig. Men så tänker jag det kanske motverkar själva poängen med det hela och att eftersom jag så väldigt sällan dricker alkohol så är det väl väldigt tokigt att låta bli när det väl infaller ett tillfälle då jag tycker att det faktiskt kan kännas lite trevligt (och såklart i kombination med alla dessa gudomliga smaker och kavalkader av 'limited edition' som jag ändå inte kan motstå)...
 
Det är ju, sanna mina ord, ett i-landsproblem av rang, men ändå... tänker jag fel?
 
 
Hur som helst har jag införskaffat lite av varje. Både med och utan så jag har att välja på.

Kommentarer
Postat av: Cessa

Nyfiken på julmusten.

Svar: Du kan väl komma hit och utvärdera den tillsammans med mig?
Allicen

2012-11-30 @ 12:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0