Fullt ös!

Oh mi oh my!
 
Det känns verkligen som att tiden bara skenar runt omkring mig...
 
Jobbet har i vanlig ordning varit galet där en dag som jag tillsynes haft under kontroll blir totalt kaos precis innan jag ska sluta. Kärleken har gjort första dagen på nya jobbet, med allt vad det innebär och när vi väl lyckades sammanstråla tog vi oss iväg för att hämta hem en möbel (tack Daniel för bärhjälpen!) som jag köpt via facebook.
 
Maten fick tillagas på påsen och ändå hann jag inte med att reflektera över att där fanns två olika kvällsaktiviteterna som jag borde deltagit i.
 
Nåväl, det enda jag vill nu är att sova... Efter att jag löst den ständiga klädfrågan inför morgondagen förståss =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men.. Tror du verkligen på tomte med alternativ smak? Jag är skeptisk men ser fram emot Update :)

Svar: det kan sluta hur som helst! får se till att publicera så fort jag hugger in på dem =)
Allicen

2012-11-21 @ 08:55:11
URL: http://Linnislicious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0