Första pyntet

Pyntandet har kommit igång i Borgen! Först ut blev iordningställandet av en adventsljusstake och eftersom jag inte hade någon plan när jag köpte ljusen fick jag börja med att rota i gömmorna efter fat och dekor.
 
Första tanken var ett vitt ljusfat och polkagrisar
 
 
Det kändes inte som att jag skull kunna få till något bra av mina torra gamla polkagrisar så jag letade vidare och hittade ett "silver"fat som kanske skulle kunna bryta av mot stilen på skyltarna.
 
 
Efter att jag rådfrågat Nea började vi montera ihop ett arrangemang som vi kände oss ganska nöjda med
 
 
Men eftersom det inte kändes helt hundra med vindruvskanten på brickan så gjorde jag ett besök på Stadens blomsterhandel där jag hittade ett fat som stämde bättre överens med bilden av vad jag ville göra
 
 
Jag är nästan helt övertygad om att jag gillar alternativ 2 bäst... men vad tycker ni?
 

Kommentarer
Postat av: Linnis

Alternativ 2 = mycket bra! :)

Svar: Så bra! Då slipper jag ju göra om det igen ;)
Allicen

2012-11-29 @ 20:35:16
URL: http://Linnislicious.wordpress.com
Postat av: Cessa

Inträmmer med föregående talare första blev också bra mend et andra bättre.

Svar: Jamen dåså =) Då återstår intet tvivel och tur är väl det med tanke på att jag skulle få brådis att ändra idag
Allicen

2012-11-30 @ 12:48:06
Postat av: Mamma

Nr 2 är den som juligast

2012-12-03 @ 09:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0