Snygg häck!

En av mamma och pappas grannar har en så fin häck. 

I trädgården alltså!

Varje gång jag går förbi beundrar jag den och ikväll sa jag till Kärleken att vi måste plantera en sådan och att jag därför vid tillfälle har för avsikt att fråga kvinnan som bor i huset vad det är för sort men så plötsligt dök hennes huvud upp i en rabatt så jag tog chansen.

Häckplantorna heter Häggmispel men efter lite efterforskningar har jag förstått att det finns en variant som heter Bärhäggmispel så jag undrar nu, någon av er som har nångra bra tips i fallet?


Kommentarer
Postat av: Linnis

Konstigt. Jag bodde där i många år men såg aldrig till någon snygg häck....

2012-05-23 @ 00:05:04
URL: http://Linnislicious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0