Rikedomar och andra straff

Minns ni mitt försök att trygga min försörjning?

Jag fick 600kr i 30års present av mina arbetskamrater på hemmet och dem tänkte jag använda som grund till mina miljoner... jag valde att fördela dem på så sätt att 100kr spenderades på trisslotter och övriga 500kr sattes in på sparkonto för att föröka sig i egen takt.

Trisslotterna skulle hålla sig själva vid liv med förhoppningen om miljonvints vid snart tillfälle. Det gick sådär kan man väl säga eftersom jag kammade noll på varenda jefla lott. Femhundringen arbetar stabilt på sparkontot men jag kan nog inte räkna med att räntan spräcker 50 kronors gränsen inom min livstid.

Näe... men annat är det ju med den där chokladbiten! Den gör sig än idag ständigt påmind ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0